NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA - FAQ


1. Czy muszę utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?

2. W jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnych promocjach?

3. Chcę dokonać wymiany produktu na inny. Jak mogę to zrobić?

4. Gdzie mogę obejrzeć najnowszy katalog firmy PANDORA?

5. W jaki sposób dobrać idealny rozmiar biżuterii PANDORA?

6. W jaki sposób mogę się skontaktować z waszym sklepem internetowym?

7. Chcę zamówić bransoletkę i kilka charmsów w jednym zamówieniu. Jak zostaną zapakowane?

8. Dlaczego mój kamień wygląda inaczej niż na zdjęciu?

9. Jaki jest czas oczekiwania na produkty firmy PANDORA dostępne na zamówienie?

10. Jaki jest czas realizacji zamówienia w przypadku gdy wszystkie wybrane przeze mnie produkty są dostępne na magazynie sklepu www.tylkooryginalna.pl

11. Czy produkty PANDORA posiadają znak probierczy i jeśli tak, to jaki?


1. Czy muszę utworzyć konto, aby złożyć zamówienie?

W naszym sklepie, możesz składać zamówienia jako gość bez konieczności rejestracji. Jeśli jednak planujesz robić zakupy częściej, warto założyć u nas konto oraz zapisać się do naszego newslettera. Dzięki założeniu konta otrzymasz dostęp do historii swoich zamówień, a cały proces zakupowy będzie o wiele szybszy.

powrót do góry


2. W jaki sposób mogę dowiedzieć się o aktualnych promocjach?

Najlepszym sposobem jest zapisanie się do naszego newslettera. Dzięki temu będziesz na bieżąco, z promocjami, wyprzedażami oraz nowościami w naszym sklepie.

powrót do góry


3. Chcę dokonać wymiany produktu na inny. Jak mogę to zrobić?

Przed dokonaniem wymiany towaru, zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem: 886-072-121 w celu ustaleniu szczegółów. Aby dokonać wymiany należy odesłać zakupiony towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem na nasz adres firmowy podany poniżej. Wzór formularza znajduje się pod poniższym linkiem: FORMULARZ Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu dokończenia procesu wymiany. Przy jednym zamówieniu można dokonać tylko jednej wymiany.

TYLKOORYGINALNA sp. z o.o.
ul. Szewska 12
87-100 Toruń

powrót do góry


4. Gdzie mogę obejrzeć najnowszy katalog firmy PANDORA?

Najnowszy katalog firmy PANDORA możesz obejrzeć lub pobrać korzystając z poniższego odnośnika: KATALOG

powrót do góry


5. W jaki sposób dobrać idealny rozmiar biżuterii PANDORA?

Aby dobrać idealny rozmiar biżuterii PANDORA zalecamy do skorzystania z oficjalnych poradników doboru rozmiaru. Poniżej znajdziesz trzy poradniki ułatwiające znalezienie Twojego idealnego rozmiaru: Rozmiar Bransoletki, Rozmiar Pierścionka, Rozmiar Naszyjnika

powrót do góry


6. W jaki sposób mogę się skontaktować z waszym sklepem internetowym?

Sklep internetowy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, w tym czasie możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem telefonu: 886-072-121. W pozostałych godzinach oraz dniach wolnych od pracy, zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem sklep@tylkooryginalna.pl

powrót do góry


7. Chcę zamówić bransoletkę i kilka charmsów w jednym zamówieniu. Jak zostaną zapakowane?

Jeśli zamówisz bransoletkę i charmsy, zostaną one wysłane w pudełku na bransoletkę PANDORA. Jeśli życzysz sobie, abyśmy spakowali biżuterię osobno lub chciałbyś, aby Twoje zamówienie zostało spakowane na dwa lub więcej prezentów, napisz stosowną notatkę podczas składania zamówienia w polu: "Jeżeli chcesz dodać komentarz do swojego zamówienia, zapisz go poniżej."

powrót do góry


8. Dlaczego mój kamień wygląda inaczej niż na zdjęciu?

Zdjęcia w naszym sklepie pochodzą bezpośrednio od firmy PANDORA i możliwie najdokładniej odzwierciedlają produkt. Wszystkie produkty PANDORA są wykańczane ręcznie, więc mogą występować niewielkie różnice w detalach. Szczególnie w przypadku kamieni zdarzają się różnice w wyglądzie, odcieniu oraz strukturze, które spowodowane są ich naturalnym pochodzeniem i sprawiają, że każdy kamień jest unikalny, a nasza biżuteria jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju.

powrót do góry


9. Jaki jest czas oczekiwania na produkty firmy PANDORA dostępne na zamówienie?

Jeśli produkty w chwili składania zamówienia znajdują się na magazynie firmy PANDORA, średni czas oczekiwania na zamówienie to 7 do 10dni. Może się jednak zdarzyć, że produkty są chwilowo niedostępne, wtedy czas realizacji może się wydłużyć. Aby upewnić się w jakim czasie Twoje zamówienie zostanie zrealizowane, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 886-072-121 lub drogą e-mail: sklep@tylkooryginalna.pl

powrót do góry


10. Jaki jest czas realizacji zamówienia w przypadku gdy wszystkie wybrane przeze mnie produkty są dostępne na magazynie sklepu www.tylkooryginalna.pl

W przypadku gdy wszystkie wybrane przez Ciebie produkty są dostępne na naszym magazynie, zamówienie zostanie wysłane maksymalnie w jeden dzień roboczy od momentu zaksięgowania Twojej płatności.

powrót do góry


11. Czy produkty PANDORA posiadają znak probierczy i jeśli tak, to jaki?

Zgodnie z przepisami UE produkty PANDORA posiadają znak probierczy wykonany przez oficjalną holenderską spółkę zajmującą się probiernictwem – EWN (EDELMETAAL WAARBORG NEDERLAND BV). Ustawa o probiernictwie z 1986 roku gwarantuje, że przedmioty posiadające znaki probiercze zawierają odpowiednią ilość platyny, złota i/lub srebra. Czysta platyna oraz czyste złoto i srebro są zbyt miękkie, by były przekształcane w biżuterię lub narzędzia. Dlatego też są mieszane z metalami bazowymi w celu uzyskania materiału o odpowiedniej twardości. Ilość metali szlachetnych w stopie zwana jest próbą stopu. Próba podawana jest w cząsteczkach (wagowo) na 1000 cząsteczek stopu. Na przykład 750 tysięcznych złota oznacza, że w 1000 cząsteczkach stopu złota jest 750 cząsteczek czystego złota. W odniesieniu do złota używa się również nazewnictwa "karat" (czyste złoto to 24 karaty). Stop metali szlachetnych, z którego wykonany został przedmiot, zostaje sprawdzony pod względem jednego ze standardów prób i zatwierdzony poprzez wykonanie jednego ze standardowych oznaczeń na przedmiocie. Przedmioty nowe i używane są rozróżniane. Poniżej znajduje się przegląd znaków probierczych używanych w celu identyfikacji przedmiotów ze złota i srebra:

”Znak probierczy” to termin używany w odniesieniu do oznaczenia wskazującego na pochodzenie biżuterii. Standardowym oznaczeniem na biżuterii PANDORA jest także "ALE" - skrót od Algot Enevoldsen - imienia ojca założyciela PANDORA, Pera Enevoldsena.

powrót do góry